W maju nasza Fundacja Finansowania Rozwoju i Technologii dołączyła do stowarzyszenia DMFA (Direct Marketing Fundraisers Association), a w czerwcu mieliśmy okazję wziąć udział w dwóch wydarzeniach organizowanych przez DMFA w USA.
The Direct Marketing Fundraisers Association (DMFA) to organizacja międzynarodowa, która powstała w 1972 r., która pomaga
profesjonalistom w dziedzinie zbierania funduszy na cele non-profit zwiększać składki członków i darczyńców, zapewniając środowisko do
wzajemnej współpracy, dzielenia się „najlepszymi praktykami” oraz zdobywania wiedzy i edukacji na temat bieżących trendów mających
wpływ na nas wszystkich. Przez cały rok oferują serię warsztatów edukacyjnych, zabawnych i angażujących lunchów oraz pouczających
wydarzeń specjalnych, podczas których członkowie stowarzyszenia mogą nawiązywać ze sobą kontakty i dzielić się cennymi
spostrzeżeniami marketingowymi, które mogą natychmiast zastosować w swoich wyzwaniach. Więcej informacji na temat DMFA można
znaleźć na ich stronie internetowej: https://dmfa.org/
Misją DMFA jest rozwijanie umiejętności, wiedzy i doświadczenia profesjonalnych fundraiserów, cyfrowo, wielokanałowo lub jakimkolwiek
innym kanałem zbierania funduszy, zwiększanie przychodów i zapewnianie lepszych wyników finansowych dla organizacji, które
reprezentują.
Nasze członkostwo jest możliwe dzięki wsparciu Narodowego Instytutu Wolności w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030.
Członkostwo w DMFA pozwoliło na:
- dostęp do webinariów, internetowej biblioteki webinarów, materiałów prezentacyjnych i filmów
- subskrypcję newslettera FMFA
- dostęp do sieci 500 członków DMFA
- możliwość uczestnictwa i głosowania w corocznych nagrodach DMFA, oglądanie najlepszych kampanii online.
W odniesieniu do działalności organizacji przed rozpoczęciem członkostwa, została uzyskana wartość dodana polegająca na:
- wzroście kompetencji związanych z umiejętnościami marketingowymi z zakresu pozyskiwania darczyńców w przypadku naszej Fundacji są szczególnie istotne
- zwiększenie wiarygodności organizacji ze względu na uczestnictwo w międzynarodowych wydarzeniach i irganizacjach
- wzrost wiedzy w zakresie możliwej współpracy pomiędzy organizacjami amerykańskimi i polskimi
- pozyskaniu potencjalnych klientów na usługi Fundacji (w ramach działalności pożytku publicznego) wśród podmiotów zainteresowanych wsparciem w finansowaniu
.
Prezes Zarządu Fundacji miał możliwość wizyty w USA w dniach 3-13 czerwca, w celu nawiązania kontaktów w ramach DMFA.
5 czerwca 2025 r. odbyło się coroczne spotkanie członków w Nowym Jorku, podczas którego odbyło się głosowanie na najlepszą akcję fundraisingową, sesja wywołenienia zwycięzców i sesja networkingowa. Więcej o wydarzeniu tutaj:
https://members.dmfa.org/events/Details/2025-dmfa-awards-celebration-and-annual-membership-meeting-1288074
12 czerwca w Waszyngtonie odbyło się szkolenie dla członków stowarzyszenia pod nazwą "Poszerzenie bazy darczyńców" - więcej o tym wydarzeniu: https://members.dmfa.org/ap/Events/Register/AnFvZQNsVCdCN
Wnioskodawca planuje dalszy rozwój kompetencji w obszarze marketingu i fundraisingu w ramach członkostwa w DMFA, między innymi poprzez uczestnictwo w wydarzeniu online: https://directmarketingfundraisersassociation.growthzoneapp.com/events/details/digital-ads-making-an-impact-with-a-small-budget-1444220
Dziękujemy Narodowemu Instytutowi Wolności za wsparcie, które umożliwiło nam członkostwo w DMFA. Działanie zostało sfinansowane ze środków Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030.
Fundacja Finansowania Rozwoju i Technologii
NIP 7182171224
KRS 0001125604
statut
Ta strona została stworzona w kreatorze WebWave.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 2A lok. 32
18-400 Łomża